Klantgeluk in handel en logistiek

U verkoopt producten als groothandel of direct aan de consument. Misschien alleen in Nederland, misschien internationaal. Om uw klant gelukkig te maken is een vloeiende stroom van inkoop en verkoop essentieel. Een optimale efficiëntie zorgt ervoor dat u de verwachtingen van uw klant waarmaakt, of zelfs overtreft. Of dat nu gaat om snelheid van levering […]

Lees verder

Klantgeluk in services en contracten

Uw dienstverlening staat of valt met het maken van heldere afspraken met uw klanten. U houdt zich daaraan. Altijd. Dat maakt uw klanten gelukkig. Een systeem dat u steunt door uw periodieke serviceverlening bij te houden en dat uw voorwaarden inzichtelijk maakt, dáár heeft u wat aan. De ERP-software van Newbase voldoet ruimschoots aan die […]

Lees verder

Newbase: Aanbevolen door accountants

Wij maken niet alleen klanten gelukkiger, maar ook uw accountant. Door de volledig geïntegreerde ERP-oplossing van Newbase weet uw accountant zeker dat er een duidelijke en overzichtelijke administratie is. Of het nu gaat om de controle van de boeken, de balans van activa en passiva, urenregistratie, contractadministratie of andere verantwoordingen: alles is in één oogopslag […]

Lees verder

Klantgeluk in technische service en support

Uw mensen zijn de hele dag op pad om werkzaamheden uit te voeren bij uw klanten. Een gelukkige klant krijgt u omdat uw medewerkers op de afgesproken tijd op locatie zijn, weten wat er moet gebeuren en beschikken over de juiste materialen. Dat is allemaal eenvoudig mogelijk met de ERP-software van Newbase Klaar voor groei […]

Lees verder

Klantgeluk in E-commerce

U verkoopt producten via het internet. Uw product heeft een goede prijs/kwaliteit-verhouding, maar die van de concurrent heeft dat ook. U weet waardoor u zich kunt onderscheiden: door uw klanten gelukkig te maken. Newbase helpt u daarbij. Klaar voor groei met NewbaseMet de ERP-oplossingen van Newbase kunt u zeker zijn dat uw organisatie voorbereid is […]

Lees verder

Klantgeluk in een projectorganisatie

Na een goede eerste kennismaking, heeft uw eerste klant besloten met u in zee te gaan. U komt uw afspraken na en levert het project op zoals verwacht. Op tijd en met een goede prijs/kwaliteit-verhouding. U krijgt meer klanten en meer projecten. U wilt zeker weten dat uw nieuwe klanten net zo tevreden zijn als […]

Lees verder

Klantgeluk in een service- en supportorganisatie

Zorgen wegnemen bij uw klanten: daar draait het om. Om uw klanten gelukkig te maken moeten zij weten dat u er voor hen bent, op het moment dat zij dat nodig hebben. U weet wat moet gebeuren, heeft de juiste kennis in huis en zorgt ervoor dat problemen worden opgelost. Net zoals uw klanten op […]

Lees verder