Klantgeluk in services en contracten

Uw dienstverlening staat of valt met het maken van heldere afspraken met uw klanten. U houdt zich daaraan. Altijd. Dat maakt uw klanten gelukkig. Een systeem dat u steunt door uw periodieke serviceverlening bij te houden en dat uw voorwaarden inzichtelijk maakt, dáár heeft u wat aan. De ERP-software van Newbase voldoet ruimschoots aan die wensen.

Klaar voor groei met Newbase
Met de ERP-oplossing van Newbase kunt u zeker zijn dat uw organisatie groei aankan. En uw klanten gelukkig blijven. U ziet in één oogopslag of en wanneer uw klant behoefte heeft aan service en wat de looptijd van uw contracten is. Of uw goederen op tijd zijn, klachten worden afgehandeld en of uw medewerkers optimaal en efficiënt werken.

Grip op processen

Alles overzichtelijk, in de cloud.

Lagere kosten

Efficiënt werken. Niets dubbel doen.

Blije klanten

De beste klanten zijn tevreden klanten.

Met Newbase heeft u:

  • Een perfecte CRM-module, waarin alle bestaande en potentiële relaties en de gemaakt afspraken netjes bij elkaar staan
  • Een duidelijk overzicht van uw verkooppijplijn, zodat tijdig nieuwe medewerkers kunnen worden aangetrokken
  • Een krachtig intern communicatiesysteem, waarin medewerkers moeiteloos taken aan elkaar kunnen overdragen
  • Direct inzicht in verholpen storingen uit het verleden, zodat een eventueel patroon herkend kan worden en u een betere (structurele) oplossing kunt bieden
  • Een planningstool, waardoor u tijdig en proactief contact opneemt met uw klant voor serviceonderhoud
  • Een systeem dat een klant in staat stelt nieuwe service aanvragen te doen en volgen, die rechtstreeks worden ingeboekt
  • En nog veel meer…

Met Newbase kunt u:

  • Efficiënter werken omdat dubbele handelingen tot het verleden behoren
  • Sneller schakelen omdat alle betrokkenen op de hoogte zijn van de status
  • Volledig flexibel zijn in het toewijzen van service-aanvragen of het opschalen van medewerkers
  • In één oogopslag de voortgang van een service-aanvraag zien
  • Eenvoudig een overzicht krijgen van de producten waarop service wordt verleend
  • Kiezen voor facturatie op basis van een aantal uren, strippenkaarten of allebei
  • En nog veel meer…