Klantgeluk in een service- en supportorganisatie

Zorgen wegnemen bij uw klanten: daar draait het om. Om uw klanten gelukkig te maken moeten zij weten dat u er voor hen bent, op het moment dat zij dat nodig hebben. U weet wat moet gebeuren, heeft de juiste kennis in huis en zorgt ervoor dat problemen worden opgelost. Net zoals uw klanten op u vertrouwen, zo vertrouwt u op de ERP-software van Newbase.

Klaar voor groei met Newbase
Met de ERP-oplossingen van Newbase kunt u zeker zijn dat uw organisatie groei aankan. En dat uw klanten gelukkig blijven. Als een aanvraag binnenkomt wordt deze meteen geregistreerd en toegewezen aan de meest gekwalificeerde persoon. Met dezelfde handeling wordt een tijdregistratie geopend die, bij voltooiing, direct wordt bijgewerkt in de financiële administratie. Doordat er geen dubbele handelingen nodig zijn, kunnen u en uw medewerkers zich optimaal focussen op het gelukkig maken van uw klanten.

Grip op planning

De juiste beschikbaarheid.

Lagere kosten

Efficient werken. Niets dubbel doen.

Blije klanten

De beste klanten zijn tevreden klanten.

Met Newbase ERP heeft u:

  • Een perfect CRM-pakket, waarin alle bestaande en potentiële relaties en hun afspraken netjes bij elkaar staan;
  • Een duidelijk overzicht van uw verkoop-pijplijn, zodat tijdig nieuwe medewerkers kunnen worden aangetrokken;
  • Een krachtig intern communicatiesysteem, waarin medewerkers moeiteloos taken aan elkaar kunnen overdragen;
  • Direct inzicht in verholpen storingen uit het verleden, zodat een eventueel patroon herkend kan worden en u een betere (structurele) oplossing kunt bieden;
  • Een planningstool, waardoor u tijdig en proactief contact opneemt met uw klant voor serviceonderhoud;
  • Een systeem waarin ook een klant nieuwe services online kan aanvragen, die rechtstreeks worden ingeboekt;
  • En nog veel meer oplossingen

Met Newbase ERP kunt u:

  • Sneller schakelen omdat dubbele handelingen tot het verleden behoren;
  • Efficiënter werken omdat alle betrokkenen op de hoogte zijn van de status;
  • Precies zien waar en waarom een support- of service-aanvraag stagneert;
  • Servicecontracten met regels en producten zelf instellen;
  • Een contract koppelen aan meerdere relaties;
  • Kiezen voor facturatie op basis van een aantal uren, strippenkaarten of allebei;
  • Volledig flexibel zijn in het toewijzen van projecten of het opschalen van medewerkers;
  • Duidelijke taken aanmaken en delegeren;
  • En nog veel meer oplossingen

Klanten over Newbase

Robert Brouwer

Industrial Pump Group door Robert Brouwer — General Manager

Zo’n ERP-systeem hebben we toch niet nodig? Het kostte wat overtuigingskracht, maar Robert de Brouwer is 180 graden van mening veranderd. ‘Ik ben om! Hoe hebben we het ooit zonder gedaan?’

Lees verder
Marco Fasel

Labelcare door Marco Fasel — Directeur

Labelcare houdt zich graag bezig met waar ze goed in zijn: het verkopen en onderhouden van producten waarmee je labels en etiketten maakt. Alle andere zaken die nodig zijn om een bedrijf goed te runnen, maken ze graag zo eenvoudig mogelijk. Newbase biedt hen daarvoor alle gelegenheid.

Lees verder