Altijd support beschikbaar, ook telefonisch!

Wij staan altijd klaar om jou van dienst te zijn. Kies uit de onderstaande mogelijkheden op welke manier je het liefst geholpen wilt worden. 

Online 
documentatie

Vanuit onze applicatie is uitgebreide informatie beschikbaar.

Maak een 
ticket aan.

Stel een vraag via het systeem. Altijd snel antwoord terug, in combinatie met ticket-historie.

E-mail naar support@newbase.nl

Natuurlijk kun je altijd een e-mail sturen naar onze supportdesk in Amsterdam.

Bel 
020-6111444

Is er haast? Onze medewerkers zitten klaar aan de telefoon.

Alleen hiervoor sturen wij een factuur

  • Inrichten of herinrichting van een nieuwe onderneming/company.
  • Conversie van data.
  • Trainen van een nieuwe applicatiebeheerder en/of gebruiker(s).
  • Onderhoud en consultancy web services voor koppeling naar andere systemen.
  • Aanpassingen van bestaande rapportages of nieuwe rapportages op maat.
  • Dataherstel door fout van een medewerker.
  • Consultancy bij het inrichten of herinrichting van (nieuwe) werkprocessen in Newbase.
  • Aanpassen van instellingen, zoals gebruikers, btw, opzoeklijsten e.d.
Op deze wijze wordt je niet verrast. Zo simpel is het.