Newbase klantreis

We gaan aan de slag met onze “NEXT step" methode.

Stap 1 “Let's meet”.
Online kennismaken “Let's meet” hebben we gehad.

Stap 2 inventarisatie “NEXT check”.
Deze stap is ook achter de rug. Ons unieke, specifiek voor jullie ingerichte klantreis document heb je bij de hand die je hebt ontvangen naar aanleiding van de NEXT check” inventarisatie. Het aantal dagdelen te besteden in combinatie met één van onze aangesloten partners is tijdens de inventarisatie  naar voren gekomen. Gewoon open, eerlijk, transparant en duidelijk. Schakel één van de ervaren business consultant in van één van onze partners in die je verder op weg kunnen helpen. 

Stap 3 “NEXT step” implementatie.
Newbase inrichten door aan de slag te gaan met onze unieke “NEXT step” implementatie (onderstaande knoppen “aan de slag”).

stap 4 “NEXT live”.
We sluiten zonder kosten een dagdeel online af met een finale check dat Newbase goed is ingericht. Dat is stap 4 “NEXT live”.  Dan melden we je aan bij onze support en gaat het abonnement in. En support en online ondersteuning is inbegrepen. En begint de weg naar efficiënt en plezierig werken binnen je organisatie.

Newbase
handelsoplossing 

Aan de slag


Volledig voorgedefinieerd sjabloon
voor handel om direct te starten
met jouw eigen omgeving.

Newbase
handels- en projectenoplossing

Aan de slag


Volledig voorgedefinieerd sjabloon
voor projecten organisaties
om direct te starten met
jouw eigen omgeving.

Newbase
handels-, projecten- en service/supportoplossing

Aan de slag


Volledig voorgedefinieerd sjabloon
voor handel, projecten en
service organisaties om direct
te starten met jouw eigen omgeving.