Efficiënt je projecten omgeving optuigen!

Administratie, alles geautomatiseerd.

Met onderstaande begeleidende doorklik schermen nemen we je aan de hand om stap voor stap de inkoop te bekijken.
Tip 1: Handig is om dit met twee schermen te doen. Op het ene scherm de doorklik schermen en op het andere beeldscherm jouw Newbase applicatie.
Tip 2: Hanteer de volgorde zoals onderstaand is aangegeven.
Tip 3: Alles in Newbase is standaard, deze kleur kun je extra optioneel inrichten.
Tip 4: Achter een titel kan dit symbool staan ★, geeft aan dat je meer achtergrondkennis nodig hebt.


De administratie gewoon geregeld.

1. Debiteurenbeheer

Je debiteurenbeheer uitstekend georganiseerd met Newbase. Of gecombineerd met Payt. Natuurlijk geïntegreerd met Twinfield.

2. Crediteurenbeheer

Je crediteurenbeheer uitstekend georganiseerd met Newbase. Natuurlijk geïntegreerd met Twinfield en Basecone.

3. Verk. aanmaningen

In één handomdraai je verkoop aanmaningen eruit. 

4. Bank

Bank betalingen. Bank afletteren. Direct zichtbaar in de debiteuren en crediteuren module gecombineerd met overige boekingen.

5. Te fact. bet. fasering ★

In serie facturen vanuit de module betaal fasering.

6. Te fact. verk. opdracht

In serie factureren vanuit de module verkoopopdrachten.

7. Te fact. uitgifte

In serie facturen vanuit de module uitgifte.

8. Inkoopfacturen

Inkoopfacturen (via Basecone) afletteren tegenover ontvangsten of als kostenfactuur opvoeren.

9. Salarisadministratie

Voorzie je loonpakket van tijdregels vanuit Newbase met medewerker, datum, aantal uren, uursoort etcetera.

10. Abonnementen

Welke abonnementen heeft je organisatie afgesloten, wat wordt er allemaal afgeschreven elke maand? Registreer en controleer inclusief looptijd.