Efficiënt je projecten omgeving optuigen!

Starten met een ingericht systeem begint hier.

Met onderstaande begeleidende doorklik schermen nemen we je aan de hand om stap voor stap te bekijken hoe Newbase werkt..
Tip 1: Handig is om dit met twee schermen te doen. Op het ene scherm de doorklik schermen en op het andere beeldscherm jouw Newbase applicatie.
Tip 2: Hanteer de volgorde zoals onderstaand is aangegeven.
Tip 3: Alles in Newbase is standaard, deze kleur kun je extra optioneel inrichten.
Tip 4: Achter een titel kan dit symbool staan ★, geeft aan dat je meer achtergrondkennis nodig hebt.


Introductie, weet hoe jouw Newbase werkt.

1. Inloggen

Inloggen gebeurt aan de hand van 3 gegevens, je inlognaam, wachtwoord en company naam verkort.

2. Startscherm

Newbase bestaat uit een startscherm, het modulecentrum, de snelkoppelingen en extra schermen.

3. Start module

Newbase is super rechtlijnig. Vanuit elke positie kun je navigeren naar een startscherm van een module in een lijstweergave.

4. Samenvatting scherm

Zodra je klikt vanuit de lijst op een regel navigeer je naar een samenvatting scherm. Deze bevat de samenvatting van een record.

5. Invoerscherm

Zodra je een nieuw record aanmaakt, kom je uit in invoerschermen. Deze kunnen via tabs gescheiden worden om stapsgewijs een nieuw record aan te maken.

6. Vervolg(proces)stap

Hier bepaal je aan de hand van jouw eigen proces wat de vervolgstap moet worden van het document. Bijvoorbeeld van verkoopopdracht naar uitgifte/pakbon.

7. Eigen lijsten ★

Newbase doet een voorstel om te werken met standaard lijsten. Stel dat jij marge belangrijk vindt, maak dan deze lijst jouw standaardlijst.

8. Eigen zoekacties ★

Modules kennen veel standaard zoekacties. Deel uit wat je nodig hebt. En wil je werken met jouw eigen zoekacties? Maak aan en deel uit aan de diverse rollen.

9. Snelkoppelingen

Snel per gebruiker zelf snelkoppelingen aanmaken of als applicatiebeheerder deze kopiëren naar andere gebruikers.