Efficiënt je service/support omgeving optuigen!

Uitgebreide servicefunctie!

Met onderstaande begeleidende doorklik schermen nemen we je aan de hand om stap voor stap te bekijken hoe Newbase werkt..
Tip 1: Handig is om dit met twee schermen te doen. Op het ene scherm de doorklik schermen en op het andere beeldscherm jouw Newbase applicatie.
Tip 2: Hanteer de volgorde zoals onderstaand is aangegeven.
Tip 3: Alles in Newbase is standaard, deze kleur kun je extra optioneel inrichten.
Tip 4: Achter een titel kan dit symbool staan ★, geeft aan dat je meer achtergrondkennis nodig hebt.
Tip 5: Neem ook een kijkje in onze uitgebreide helpdocumentatie.


De service functies op een rij.

De service projecten kennen alle functies van klant projecten, bekijk deze hier.

1. Service projecten

De kapstok waar alle functies rondom service van een klant zichtbaar zijn.

2. Periodieke facturatie

Krijgt de klant periodiek facturen voor de dienstverlening? Gefactureerd per periode (maand, kwartaal etc.). Gebruik service project contract regels.

3. Service producten

Wordt over een deel van de geleverde producten service verleend, leg dat hier vast. Volledige serienummer registratie.

4. Reserve producten

Geef je garanties af? Wil je daarom “spare parts” op de plank hebben liggen. Weten hoeveel contracten er tegen over een spare part staan?

5. Service offerte

Heb je een aparte service afdeling? Dan kun je gebruik maken van de aparte service offerte module (i.p.v. de verkoopofferte module)

6. Service tickets / SLA

Komen er serviceaanvragen binnen? Registreer deze in Newbase en houdt per ticket/aanvraag bij wat er aan afwikkeling plaats moet vinden. 

7. Service factuur

Maak vanuit service aanvragen de service facturen aan. Dit zijn de standaard verkoopfacturen, dan vanuit service aangemaakt.

8. Service listener

Laat je service mailbox automatisch uitlezen door de service listener van Newbase. Automatische aanmaak van tickets  en “blog” met je klanten rondom tickets. 

9. Service inkoop

Maak vanuit service aanvragen de service inkopen aan. Dit zijn de standaard inkoopopdrachten, dan vanuit service aangemaakt.

10. RMA

Maak gebruik van de RMA module om afgekeurde producten van de klant af te wikkelen.

11. RTV

Maak gebruik van de RTV module om afgekeurde producten terug te sturen naar je leverancier..

12. Service planning

Plan geïntegreerd met MS 365 of Google calendar je service planning in of maak gebruik van onze partner PCA Mobile

13. Magazijnbeheer

Geef een apart servicemagazijn. Werk met bus locaties. Houd precies bij waar je voorraad ligt.

14. Contractbeheer

Je contract beheren en inzicht in geldende afspraken.

15. Verhuuradministratie

Registreer je verhuurproducten met start- en einddatum. En factureer periodiek eenvoudig je verhuurcontracten.

16. Onderlinge leveringen

Werk je multicompany, en maak je serviceorganisatie gebruik van een centraal magazijn? Bekijk hier de mogelijkheden.

17. Service budget

Check binnen je service project hoever je nog kunt gaan binnen je budget.

18. PCA slim plannen

Maak gebruik van de slimme plan mogelijkheden van onze partner PCA.

19. PCA Mobile tijd

Laat de gerealiseerde tijd automatisch terugkomen binnen de Newbase applicatie..

20. PCA materiaal

Boek je verbruikte materiaal bij de klant gelijk door naar Newbase.

Newbase BV - Zekeringstraat 32D - 1014 BS Amsterdam - info@newbase.nl - 020-6111444