Samen op weg naar beter.

Het is bij Newbase heel eenvoudig. We volgen simpelweg een stappenplan. Dat is altijd een stappenplan naar een succesvolle oplevering. En dat weten we pas echt zeker na stap 2.

Stap 1:
Online kennismaken
“Let's meet”

We gaan na een korte checklist en kennismakingssessie vrijblijvend een online (één op één sessie) demonstratie doen. Volledige direct de focus op jullie proces, wensen en eisen. Boek hier gelijk je eerste vrijblijvende afspraak in of neem alvast een kijkje in onze software en vraag een vrijblijvend rondkijk account hier aan en ontdek onmiddelijk de kracht van Newbase.

Stap 2:
Inventarisatie
“NEXT check”

Passen de Newbase modules bij jouw organisatie? De volgende stap is opdrachtverstrekking voor een inventarisatie aan de hand van ons unieke “NEXT check" document. Dit wordt jouw persoonlijke klantreis. Dit doen we al in een volledig ingerichte omgeving van jouw bedrijf (al aangemaakt in stap 1). 

Stap 3:
Implementatie klantreis
“NEXT step” methode

Newbase kan volledig ingericht worden aan de hand van onze unieke “NEXT step” methode. Hierbij maak je gebruik van één van onze partners. Bekijk deze methode op onze klantreis website hier.

Stap 4:
Oplevering
“NEXT live”

Newbase doet samen met jullie nog een volledige finale check om samen na te gaan of je live kunt gaan met jouw eigen Newbase omgeving. Vanaf dat moment ben je live en aangemeld bij onze professionele supportafdeling.

Newbase BV - Zekeringstraat 32D - 1014 BS Amsterdam - info@newbase.nl - 020-6111444