Daar worden onze gebruikers echt elke dag blij van!


Waarom Newbase?

Kant en klare business software op basis van branche templates. Per rol volledig op maat in te richten. Dus gebruik alleen wat je nodig hebt. Focus met Newbase op wat je goed kunt en maak het verschil. Voeg naadloos functies toe aan jouw groeiende organisatie. Functies en widgets die ontworpen zijn vanuit de behoefte van de gebruiker. Diverse integratiemogelijkheden. Intuïtieve bediening. Door slimme inrichting is geen dubbele invoer meer nodig.

Newbase
handelssoftware 
omgeving

Volledige CRM, verkoop(pijplijn), inkoop,
voorraad/logistieke en administratieve
software

Newbase
projecten software
omgeving

Uitgebreide projecten registratie
gecombineerd met tijdschrijven en
veelzijdige smile widgets.

Newbase
service/support software
omgeving

Service en contracten, tickets,
periodieke facturatie, gecombineerd
met handel en projecten.

Lees hieronder wat Newbase zo bijzonder maakt.

Volledige integratie Twinfield en Basecone

Newbase integreert al meer dan 15 jaar Twinfield vanuit maar één gedachte. Alles maar één keer doen. Twinfield levert een volledige online boekhoudoplossing. En Newbase vult daar naadloos op aan met een voorraad, projecten en service & support oplossing. Dat gaat volledig automatisch op een beveiligde wijze samen met Twinfield zodat de ondernemer kan vertrouwen op de financiële kengetallen, realtime, met één druk op een knop.

inkoopfactuur
inkoopfactuur

Variabel met widgets bibliotheek in te richten

Newbase wordt volledig aan de hand van voorgedefinieerde slimme sjablonen  geleverd en is op rol niveau volledig verder zelf in te richten. Waar wil je als organisatie het accent leggen? Op de prijsafspraak, op de verkooppijplijn, of juist op marge! Verplaats of verwijder widgets en richt het systeem beter dan exact in op jouw manier met behulp van de uitgebreide widget bibliotheek.

Werken met snelle zoekacties (bibliotheek)

Binnen een module snel je gegevens vinden. Daar heeft Newbase van tevoren al over nagedacht met een uitgebreide zoekbibliotheek. Daarnaast heb je de mogelijkheid om eigen zoekacties op te slaan en ter beschikking te stellen van je rol. Snel werken met je eigen gegevens en delen van informatie.

inkoopfactuur
inkoopfactuur

Eenvoudig je eigen lijsten (bibliotheek)

Alleen gegevens op je scherm die ook echt gebruikt worden. Per rol bepalen wie wat mag zien, marge overzichten, omzet. Eigen lijsten aanmaken, bewaren en delen met collega’s indien gewenst. Groeperen per accountmanager, land, totalen tonen, en afhankelijk van het privilege exporteren naar Excel. Gewoonweg zeer flexibel.

Internationaal zakendoen en werken

Op een eenvoudige wijze internationaal zaken doen, of werken in meerdere talen met je producten en diensten, multi valuta, prijzen per product in meerdere valuta, één loketsysteem (One Stop Shop, OSS). Ervaar de kracht van Newbase, waarbij zelfs collega’s in het buitenland met een Engelstalige interface kunnen werken.

inkoopfactuur
inkoopfactuur

Integratie met Microsoft 365

Koppel je Microsoft 365 omgeving met 2FA aan Newbase en bepaal zelf de mate waarin Newbase kan koppelen.
E-mail met Outlook of Google Gmail.
Relaties met Microsoft Personen.
Afspraken met Microsoft Agenda.
Documenten met Microsoft Sharepoint.
Export naar Microsoft Excel.

Integratie met Google apps

Koppel je Google omgeving met 2FA aan Newbase en bepaal zelf de mate waarin Newbase kan koppelen.
E-mail met Google Gmail.
Afspraken met Google Agenda.
Documenten met Google Drive.
Export naar Google Spreadsheets.

google apps
inkoopfactuur

Slim multi company gebruik

Heb je meerdere bedrijven? Maak gebruik van de multicompany omgeving binnen Newbase. Deel indien wenselijk CRM gegevens, debiteuren, crediteuren, producten en diensten. Laat je medewerkers één keer inloggen en met meerdere petten op met het systeem werken. Niet elke keer opnieuw in- en uitloggen maar simpelweg met één klik documenten omvlaggen naar een andere company. Bepaal per medewerker tot welke companies toegang wordt verleend. Daar word je gelukkig van! Vraag naar de mogelijkheden voor deze extra functie (add-on).

Volledige API voor integratie met webshop(s)

Integreer je webshop met onze standaard API koppeling. Dit kan een eenvoudige koppeling zijn tot en met een volledige koppeling inclusief prijsafspraken tot en met dropshipments en product aanmaak aan toe. Met andere woorden, het gehele e-commerce traject zonder tussenkomst van een backoffice medewerker. Vraag naar de mogelijkheden voor deze extra functie (add-on).

inkoopfactuur

Kleurenbibliotheek beschikbaar

Een uitgebreide kleurenbibliotheek beschikbaar om de Newbase applicatie naar eigen voorkeur in te stellen.  Op deze manier krijg je een ingerichte omgeving die eruitziet zoals jij dat wilt. Kies uit de thema’s. Tevens in te richten met jouw eigen logo als applicatie logo.

Management (Power BI) informatie

Overduidelijke doorklikbare grafieken, instelbaar per jaar, halfjaar, kwartaal, maand, week en dag. Kan worden ingesteld vanuit zeer veel invalshoeken. Met als oogpunt om te kijken op verkoop, inkoop en marge, of vanuit aantallen. Niets meer naar Excel en achterlopen qua informatie maar alles direct inzichtelijk vanuit Newbase. Of maak gebruik via de API van een Microsoft Power BI koppeling. Vraag naar de mogelijkheden voor deze extra functie (add-on).

inkoopfactuur
ISO Logo

ISO gecertificeerd?

Ben je als organisatie ISO gecertificeerd. Met Newbase borg je de kwaliteit en kom je fluitend door een ISO audit heen. Met Newbase is precies inzichtelijk welke medewerkers gekoppeld zijn aan welke rol. Tevens wordt op recordniveau elke wijziging bijgehouden en is inzichtelijk welke medewerker op welke datum en tijd op veldniveau wat heeft gewijzigd. En met het uitgebreide privilege model kun je precies bepalen welke rol welk onderdeel mag zien, wijzigen, verwijderen etc.

Newbase BV - Zekeringstraat 32C - 1014 BS Amsterdam - info@newbase.nl - 020-6111444