Elke dag zijn onze database specialisten met maar één ding bezig. Snelheid, snelheid, snelheid. Bij ons geen wachttijden. Gewoon, lekker werken met het systeem zodat jij als gebruiker elke dag een lach op je gezicht hebt. Want daar doen we het voor!
En daar pluk jij de vruchten van!
Razendsnel inloggen via onze website. En direct op jouw persoonlijke pagina uitkomen.
Navigeer vanuit elke invalshoek razendsnel naar de gewenste functie binnen Newbase.
Newbase bepaalt niet hoe jij moet werken. Wij stellen alleen maar voor. Dat betekent dat onze inrichting aangepast kan worden. Heb je een logistieke medewerker die ook inzage moet hebben in verkoopopdrachten, kan. Wil je dat de projectmanager ook met verkoopleads werkt. Kan. Of maak simpelweg gebruik van de voorgedefinieerde sjablonen. En wat erg fijn is. Je wandelt zo door je ISO audit heen.
Focus met je collega’s op functies die van toepassing zijn voor jouw rol. Hier een voorbeeld van een rol met een startscherm met beperkte mogelijkheden.
En een rol met uitgebreide mogelijkheden. Als je nu eenmaal veel functies nodig hebt voor je werk.
Veel gevraagd. Sneltoetsen. Bij Newbase heb je op heel veel plekken sneltoetsen. Dan kun je snel navigeren naar een detail invoer weergave. Of snel wijzigen. Of snel een venster sluiten. Of snel naar je module finder. Of snel naar je startscherm. Of snel een nieuw record aanmaken.
Snel. Sneller. Snelst.
Sla je eigen zoekacties op. Dan heb je altijd snel je eigen gegevens direct bij de hand zonder elke keer die uitgebreide zoekacties te doen.
Dat is toch fijn. Configureerbare samenvatting widgets met totalen. Gelijk een overzicht. Van aantallen tot en met forecast en bedragen. Supersnel navigeren in plaats van vele muisklikken.
Vaak wil je de context van een document weten. Waar bestaat de voorraad uit? Welke factuur is aan de opdracht gekoppeld? Hoe ben je tot deze prijs gekomen? Welke aanvraag ligt ten grondslag aan deze offerte? Dan hoef je niet via allerlei menu's en bochten om te komen tot je informatie. Bij Newbase klik je gewoon door. Bijvoorbeeld van verkoopfactuur naar de uitgifte, naar de opdracht, naar de offerte, naar de kans. Daar word je blij van!
Bijvoorbeeld bij een producten scherm. Als je wilt zie je in één oogopslag alle gekoppelde inkoop, verkoop, mutatie en logistieke gegevens. En natuurlijk gelijk doorklikken.
Is een inkoop gekoppeld aan de verkoop, dan is de verkoop gekoppeld aan de inkoop. Newbase wandelt met je het volledige pad heen en weer terug.
Wil je krachtige smile widgets hebben in je samenvatting schermen?
Newbase heeft ze. En laat je in één oogopslag een mooie samenvatting zien.
Op deze manier kun je snel sturen op gegevens in je Newbase omgeving.
Ben je projecten aan het voorfinancieren? Hoe loopt de huidige marge versus de te verwachten marge. Smileys zeggen meer dan woorden.
Standaard werklijsten, volledige overzichten met alle managementinformatie of tijdens overleg snel te zien waar je staat.
Werken in een team, snel overzicht hebben van de status van de verschillende modules, gelijk doorklikken. Instellen per project- of account manager.
Je verkooppijplijn, niet alleen in aantallen, maar ook in geld. En natuurlijk alles omgerekend in rapportagevaluta. Van het hele bedrijf, of van de accountmanager.
Je bent toch de hele dag met Newbase aan het werk!
Dan wil je toch invloed uitoefenen op je scherm.
Bepaal zelf je kleurstelling.
Naast Twinfield en Basecone onderstaand nog meer slimme integraties via de moderne API structuur. Geen wachtwoorden in Newbase.
Jij bepaalt in hoeverre je de andere partij toegang geeft tot Newbase via OAuth 2.0.
Modern, veilig.
Natuurlijk komt Newbase met kant en klaar voor ingerichte sjablonen. Maar dat bedenkt Newbase.
Als jij het accent wil leggen op marge, plaats dan het betreffende widget bovenaan.
Doe gewoon beter je business met Newbase.
Deel widgets in met informatie die jij belangrijk vindt. Onze applicatie is natuurlijk volledig voor ingericht. Wil je net het accent ergens anders op leggen. Kan.
Newbase heeft de mogelijkheid om per document acties te realiseren. Maar nog beter, ook over selecties.
Dat scheelt een hoop tijd. Is een stuk efficiënter. En scheelt weer heel veel muisklikken.
En per rol uit te delen.
Newbase levert al meer dan 25 jaar business software, waarmee organisaties groeien. Klanten variëren van kleine Nederlandse bedrijven tot internationale bedrijven met 600 medewerkers en 20 kantoren, die al 15 jaar op onze oplossing vertrouwen.
Newbase draait in een beveiligde cloud. Het grote voordeel is dat er geen installatie nodig is, wat systeemvereisten overbodig maakt. Implementatie is sneller en eenvoudiger dan bij traditionele software, en updates worden automatisch uitgevoerd. De data wordt online opgeslagen, waardoor deze altijd toegankelijk en veilig is.
Newbase beheert het onderhoud, de updates en upgrades, waardoor de organisatie zich volledig op de kernactiviteiten kan richten.
Verandert je bedrijfsvoering? Newbase verandert met je mee. Flexibel optimaliseren. Jij bepaalt de inrichting en daarmee de groei.
Onze ERP-oplossing biedt bijna onbeperkte schaalbaarheid, zowel in gebruikersaantal als opslagcapaciteit. Deze kunnen eenvoudig worden uitgebreid of verkleind, wat ook de maandelijkse kosten verlaagt.
Er bestaan geen grenzen met Newbase. Niet alleen overal kunnen werken maar ook internationaal zaken doen.
Gebruikers kunnen inloggen met een Nederlands of Engelstalige interface. Dat is wel zo fijn.
Doe je in meerdere valuta zaken. Geen probleem, Newbase rekent alles om naar rapportage valuta. En bij multicompany gebruik wordt alles op “eigenaar” valuta gepresenteerd.
Doe je in meer talen zaken, Newbase ondersteunt dat volledig, zowel aan de inkoop- als verkoopkant.
Werk je vanuit meer locaties? Geen probleem. Met Newbase kun je overal werken met een internetverbinding.
Veilig digitaal werken is essentieel om te voorkomen dat criminelen toegang krijgen tot gevoelige informatie.
Bescherming van systemen en goede procesinrichting staan voorop.
2FA beschermt bedrijven door ervoor te zorgen dat alle activa (documenten, vertrouwelijke informatie, persoonlijke gegevens van werknemers) worden beschermd door dit tweevoudige beveiligingssysteem. Door de toename in het aantal cyberaanvallen zijn traditionele wachtwoorden helaas niet meer zo veilig als vroeger.
Alle data van de Newbase SaaS omgeving wordt versleuteld over het internet getransporteerd. Tevens wordt alle data versleuteld opgeslagen. Dit is ook vastgelegd in de ISO certificering bij Servoy en Amazon AWS.
De Amazon web services worden beschikbaar gemaakt via onze provider Servoy. Met de ontwikkeltools van Servoy bouwt Newbase haar ERP oplossing. Servoy heeft het ISO 27001 certificaat. Amazon web services heeft alle mogelijke certificaten in huis, bekijk deze hier. Aangezien Newbase haar ERP software beschikbaar stelt via de infrastructuur van deze providers zijn voor jou (en voor ons) de vermelde certificaten van belang.
Newbase blijft de dienstverlening en beveiliging voortdurend verbeteren. Uw gegevens zijn in de cloud robuust beschermd, met 24/7 aandacht voor netwerkbeveiliging, firewallbescherming en afweer tegen hackers en DoS-aanvallen.
Dat verzinnen we niet zelf. We maken gebruik van Amazon (AWS). Bekijk onze servers hier.
Nu maak je een keuze voor bepaalde functies die op dit moment je organisatie maximaal kunnen ondersteunen. Hoe staat dat binnen nu en 5 jaar. Wil je in de toekomst wel met projecten werken, of meer added value gaan leveren. Newbase kan hierin met je meegroeien.
Heel eenvoudig functies bij kunnen schakelen in Newbase. Wil je gaan werken met projecten, service, of beter je pijplijn managen. Je plaatst zo extra functionaliteit in Newbase erbij.
Maak je nu duizenden records per maand aan. En je groeit in gebruik naar miljoenen records per maand. Geen enkel probleem, Newbase kan altijd je groei bijhouden.
Heb je nu één company / financiële entiteit? En je wilt groeien, efficiënt werken, medewerkers met meerdere petten op laten werken, het kan allemaal.
Dupliceer eenvoudig en supersnel gegevens door van bijvoorbeeld offerte naar opdracht en inkoop.
Wellicht ben je nu met één werk maatschappij aan het werk. Maar zie je voor de toekomst groei en wil je met meerdere werkmaatschappijen aan de slag. Dat kan eenvoudig met de multi company structuur binnen Newbase.
Kopieer eenvoudig een werkmaatschappij (company) en ga met meerdere entiteiten aan de slag.
Geen gegevens dubbel aanmaken, deel indien wenselijk de aangemaakte organisaties en relaties binnen Newbase en voorkom dubbele werkzaamheden.
Per werkmaatschappij eigen debiteuren, of deel debiteuren. Erg fijn voor openstaande posities en/of kredietlimiet.
Wil je graag dat de verschillende werkmaatschappijen gebruik maken van elkaars producten en/of diensten (gecombineerd met crediteuren). Dat kan eenvoudig. Gecombineerd met intercompany financiële boekingen.
API's verbinden applicaties, data en apparaten en zorgen voor soepele gegevensoverdracht.
Met een API krijg je gestandaardiseerde toegang tot cloudapplicaties, zoals integraties met webshops bijvoorbeeld.
Een API, of "Application Programming Interface", laat verschillende softwareprogramma's met elkaar communiceren. Met een API kun je met een applicatie praten zonder precies te weten hoe die werkt.
Newbase heeft een volledige webshop API. Hier kunnen producten, voorraad, prijsafspraken, klanten etc. gerbuikt worden voor een efficiënte opdracht afhandeling, tot en met dropshipments aan toe.
Newbase heeft een REST API. Wat is dat? REST is een manier om computers en systemen met elkaar te laten communiceren via webservices. REST API’s zijn flexibeler dan SOAP API’s, omdat ze minder regels volgen, minder bandbreedte gebruiken en werken met elke taal en elk platform.
Bij een op tokens gebaseerde architectuur krijgen alle services een token om te bewijzen dat ze toegang mogen krijgen.
We hanteren een efficiënte bewezen volgorde. Stap voor stap richting efficiëncy.
Newbase heeft een Engels en Nederlandstalige helpdesk. Locatie Amsterdam. De koffie staat klaar, je bent van harte welkom!
Newbase biedt haar gebruikers volledige Nederlands- en Engelstalige handleidingen. Bekijk deze hier.
En natuurlijk een supportdesk (Nederlands- en Engelstalig). Je kunt gewoon bellen met support. Dit doen we vanuit Amsterdam altijd met ter kundige medewerkers. Je wordt niet doorgeschakeld naar het verre oosten.
Bij Newbase ben je geen nummer, we werken niet met een PIN code. Je kunt gewoon bellen.
Of kom langs bij ons in Amsterdam. Laat het even weten, dan reserveren we een een parkeerplaats voor je (met oplaadpunt).
Je krijgt toegang tot ons ticketing systeem, alles wordt netjes bijgehouden en je kunt al je meldingen later ook zelf terugzien.
Elke organisatie verandert. Deze verandering brengen vraagstukken met zich mee.
Maak gebruik van de ervaren business partners van Newbase. Bekijk deze hier.
Zij kunnen je verder helpen als je echt business vraagstukken hebt rondom de inrichting van je ERP oplossing.
Een best of breed-aanpak is een strategische keuze waarbij bedrijven niet voor één alles-in-één softwaresysteem kiezen, maar de beste oplossing selecteren voor elk specifiek bedrijfsproces. Deze aanpak stelt organisaties in staat om gebruik te maken van gespecialiseerde tools die zijn ontworpen om optimale resultaten te leveren op specifieke gebieden, zoals marketing, financiën of HR. Het biedt bedrijven de flexibiliteit om snel in te spelen op veranderingen in technologie en marktvraag, terwijl ze hun prestaties en efficiëntie verbeteren met tools die perfect zijn afgestemd op hun unieke behoeften.
Efficiënt Newbase ERP in combinatie met Twinfield en Basecone, bekijk onze specificieke pagina hier.
En ervaar de kracht van veel meer integratie partners hier.
Met een best of breed-aanpak kunnen bedrijven de beste oplossing kiezen voor elke specifieke behoefte, wat leidt tot meer flexibiliteit en het vermogen om snel in te spelen op nieuwe technologieën en markttrends.
Best of breed-oplossingen zijn vaak gespecialiseerd in één domein, wat betekent dat ze dieper gaan in functionaliteit en expertise, waardoor bedrijven toegang krijgen tot de beste tools die exact zijn afgestemd op hun behoeften.
Omdat best of breed-oplossingen meestal klaar voor gebruik zijn en al bewezen werken in de markt, kunnen bedrijven ze sneller implementeren dan grote alles-in-één systemen die vaak maatwerk vereisen.
Bij een best of breed-aanpak kunnen bedrijven onderdelen individueel vervangen of upgraden zonder het volledige systeem te verstoren, wat het risico van grote veranderingen vermindert en de bedrijfscontinuïteit waarborgt.